Puzsér a Facebookon

Friss topikok

A transzvesztitáknak sem járnak előjogok

2012.03.27. 14:12 :: Puzsér Róbert

A Lethia Paris művésznéven ismeretlen Tóth Richárd az országos sajtó nyilvánosságának széles körében azt terjeszti, hogy homofób vagyok. Ez a személy, akinek volt bőr a sminkje alatt kiállni egy ország elé és rátátogni egy gépről bejátszott számra, most nekiáll a szexuális identitására hivatkozni. Értem, hogy szeret női ruhákat fölvenni, de engem ne öltöztessen már Martensbe meg bomberbe! Se papás-mamást, se skinheades-buzist nem játszom.

A homofóbozás valóban mindent vivő kártya? Csak bele kell bújtatni a Jolly Jokert egy szűk szabású nagyestélyibe, és már énekelni se kell? Azt hiszi ez az ember, hogy egy egész karriert alapozhat arra, hogy transzvesztita? Egy coming out maximum pár hét alatt lezajlik, nem lehet belőle egy életen át megélni. Elég szomorú, hogy a Richárdból lett Lethia erre csak most döbben rá.

 

A napnál világosabb, hogy ez a gátlástalan fellépő azt várta tőlem meg a zsűri többi tagjától, hogy diszkrimináljuk őt. Pozitívan persze. Pusztán azért, mert egy kisebbséghez tartozik. Mintha bejött volna valaki a színpadra és arra hivatkozva, hogy görög katolikus/albínó/az egyik lába rövidebb/crack-függő felrakja az Anyám tyúkját Sinkovits Imre előadásában és rátátog, majd szeretne továbbjutni, aki pedig nem képes minősíteni az úgynevezett produkcióját, arra nekiáll köpködni, hogy "mocskos kirekesztő".

Ez az ember amellett, hogy a maga jogán pofátlan, nyilvánvaló, hogy rettenetesen sokat árt a hazai meleg közösségnek. Túlságosan nagy tömegek számára szolgál azonosítási pontként a homoszexuálisok megítélése során, főleg ha ilyen szemérmetlenül harap ki ekkora nyilvánosságot a nem létező produkciójának.

Bizony, bármilyen szomorú is ez Richárd számára, Lethia önmagában nem produkció. Akkor sem, ha vannak olyan szórakozóhelyek Budapesten, ahol egyeseknek négy whiskey után ez már elég. Az első adásban azt találtam mondani, hogy én karaokee-ra elvből nemmel szavazok. Ezek után hogy mondjak nemet annak, aki még énekelni se akar, amikor az a "nem" a jobb-rosszabb hangú karaokee-soknak van fenntartva?! Hogy sorolhatnám közéjük azt, aki el se kezdi a produkcióját?!

Nálunk még a transzvesztiták is mélységesen kádáriak. Alanyi jogon várnak el mindent, akárcsak az egész magyar társadalom. Ingyen oktatást,  tizenharmadik havi nyugdíjat, Csillag Születik nagydöntőt. Mert nekik az jár. Én pedig Párizsban jártam, a Pigalle-on, és mit láttam: transzvesztitákat énekelni! Csudák csudája! És nem a "Mocskos homofób!" című dalt adták elő zenei kiséret nélkül, mint Richárd, aki Lethia.

Mit érdekel engem, hogy Richárd vagy Lethia! A produkciót látnám! Ha majd elő bírja adni, szívesen lezsűrizem. Csak nehogy még egyszer nekiálljon ízléstelenül hisztériázni meg kapálózni, mert akkor hiába énekel akárhogy is! Értem én, hogy nőimitátor, de ha ilyennek látja a nőket, az rájuk nézve nagyon sértő.

65 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuritag.blog.hu/api/trackback/id/tr284343526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én_vezettem_? 2012.03.27. 16:31:31

Elsőzni lehet?
ha nem akkor diszriminációt kiáltok, csak azért mert kérdőjelre végződik a nevem???

házisárkány 2012.03.27. 16:32:02

Gratulálok! Minden szavával egyetértek.

Én_vezettem_? 2012.03.27. 16:37:41

Viccen kívül, teljesen helyénvaló, normális érvelés. Még sok ilyet a népnek, és talán visszatalálunk a normaitás és korrektség világába, ahol nemre, fajra, származásra való tekintettel nem lehet pozitív diszkriminációt kuncserálni, ha mégis, akkor azt elítéli és ellenjavallja a közvélemény. Ez egy jelentős lépés lenne a normálisabb társadalom felé.
Éljen az igazi esélyegyenlőség, ahol nincsenek egyenlőbbek azon az alapon, hogy az önjeleölt jogvédőuhszárok épp milyen réteget szemelnek ki maguknak a romkocsmában ülve laptopozva kedvencnek, akire hivatkozva rasszistázhatják a normális embereket, akiknek egyébként ebből annyira elegük van, hogy a végén sokan inkább beállnak tényleg rasszistapárttagnak, vagy rasszistaszavazónka (ami a legrosszabb kimenetele a dolognak), és még valahol meg is értem őket.

Ez számomra kicsit olyan, mint a Kontrollban, amikor a Badár által játszott jegyellenőrnek a nagydarab nőci sose mutat jegyet, és azt kiabálja hogy "feljelentem szexuális zaklatásért", és akkor a Badár megfogja a mellét, ami eszébe se jutott volna :) Szóval ilyen szempontból is rossz ez a trend, meg a normális, értelemes gondolkodó embereknek nem elfogadható...

Macskahegyi Daniela 2012.03.27. 16:46:00

Ez most egy reklám?
Mert én nem is hallottam erről a csajsziról, de most rákerestem a YouTube-on, hogy miket csinál...

démoni tyúklábminta 2012.03.27. 16:50:40

Tettem volna rá egy komolyabb összeget, hogy Richárd előjön a homofób dumával.
És ami talán még ennél is rosszabb: ő maga is elhiszi, hogy azért nem jutott tovább, mert a rohadt, mocskos homofóbok gyülekezete összeesküdött ellene, élükön Puzsérral.

Annyira nyomorult szegény, hogy azt hiszi (és azok a körök, melyekben eddig mozgott, ebben meg is erősítették), hogy ő egy fenomenális, magával ragadó előadó, igazi egyéniség, akit csak ebben a pöcegödör lelkületű homofób országban nem értenek meg.

Sérült, ostoba lény ez Richárd.

SarahConnor 2012.03.27. 17:04:01

Tipikus esete annak, hogy ha továbbjut, akkor azért, mert nem akarsz homofóbnak tűnni, ha meg nem jut tovább, akkor azért, mert homofób vagy. Tehát homofób vagy mindenképpen :)

Pedig lehet ezt jól és nagyban csinálni, lásd Derrick Barry. Ilyen nagyban itthon nem biztos, hogy lehet, de jól még igen. És vannak, akik jól csinálják.
Lethia pont nem csinálta jól, sőt még a számmal is beválasztott. A színpad közepén álldogálás itt kifejezetten hátrány. Hiszen ha a hang nem a tiéd, legyen az előadás a tiéd...

Egyébként Robi, Lethiának/Richárdnak az volt a baja veled elsősorban, hogy még nemet sem voltál hajlandó mondani. Amivel te talán a produkciótól határolódtál el, de ő úgy vette, hogy a személyétől. Mondjál legközelebb nemet, tőled üt az is, és mindenki jobban jár. :)

Amúgy ez a tízes skálán akkor hanyas volt?

fehso2 2012.03.27. 17:10:01

Tökéletes helyzetértékelés. És nem csak a jelen helyzetre, hanem sok más szituációra is igaz, amelyben valamilyen kisebbség, jellemzően b..i vagy c...ny az egyik fél. Még egyszer: tökéletes.

AnnaKarenina 2012.03.27. 17:10:30

Itt talán egy szerkesztési hiba is volt, hiszen eleve nem kellett volna beválogatni saját produkció híján. (Nyilván azt gondolták, hogy jó lesz egy kis színes epizódnak.)
Fenimore-rel némiképp egyetértve, én is azt mondanám, hogy az elvek ellenére is most nemet kellett volna mondani, mert Lethia nem is értette annak a lényegét, amit erről elmondott. Ő úgy gondolta és azt nyilatkozta, hogy nem mert nemet mondani.:)
(Nagyanyám azt mondaná, értsd az eszéhez.)

Én_vezettem_? 2012.03.27. 17:20:38

@AnnaKarenina: Természetesen nem lenne szabad ilyeneket beválogatni, de természetesen pont azért válogatták be, mert tudták hogy ez megütközést kelt, beszélni fognak róla, kommentelni fognak róla. Az emberekben lévő különböző vélemények a melegekről/homofónbiásokról/diszkriminációról/ az egész jelenségről előtörnek, de a műsor kapcsán. És az egy fontos, hogy beszéljenek a műsorról, és csinálják az ingyenreklmáot, mint most mi :)
sajnos sokan csak azért nézik majd meg a jövőben amádort, hogy hátha látnak valami "balhét", mint transzvesztik, káromkodások, meg a többi szar megrendezett dráma. A transzvesztit is nyilván direkt hívták meg, kell ez is a műsorba, kapott 5ezrt forintot meg 15 perc hírnevet, a tv meg kipipálhat egy újabb kisebbséget, és generálja a nézettségek meg a buzzt maga körül. (a tvnek mindegy hogy pozitív vagy negativak a vélemények, a lényeg hogy foglalkozzanak a műsorral)

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.03.27. 17:28:47

Ennek a fazonnak szíve joga, hogy nőt alakítson, női ruhában járjon. Ha egyszer így érzi jól magát, akkor az miért fáj nekünk? Puzsér Róbertnek ugyanilyen szíve joga, hogy az értékelhetetlen produkciót bemutató előadót ne engedje tovább. Úgy gondolom, jó döntés volt, amire a megfelelő válasz nem a hiszti és a vádaskodás, hanem az, hogy megtanul rendesen énekelni és legalább a színpadon úgy viselkedni, ahogy egy igazi hölgyhöz illik.

Kelletteznekem? 2012.03.27. 17:41:47

"Dörmögő_Dömötör · montewehro.blog.hu/ 2012.03.27. 17:28:47
Ennek a fazonnak szíve joga, hogy nőt alakítson, női ruhában járjon. Ha egyszer így érzi jól magát, akkor az miért fáj nekünk?"
Undorodni a transzvesztitáktól mindenkinek szíve joga, az miért fáj neked ? :)
Ráadásul ez egy természesetes, önkéntelen érzés, csak a mai világban ezt el kell fojtani, mert ... nem tudom miért, de ha azt mondom 4 gyereket szeretnék, midennki hülyének néz, furcsán néz rám, szavakban is támad (bizony), de ha valaki nőnek öltözik férfi létére, na arra nem szabad semmit mondani. Miért? Milyen véleményszabadság az, ahol van egy lista, és mindent szabad mondani, kivéve amit nincs a listán? Ébresztő, milyen eltévedt, bolond világban élünk? Térjünk észre már emberek!
Nem szabad bántani aki ilyen, tőlem mehet a gay-bárokba. De bizony ez sokak számára undorító, és nem azért mert mind hülyék, csak normálisan gondolkodnak. Régen se verték meg a falu bolondját, sőt eltartották, ételt adtak neki, jó esetben megvédték a másik falubeli emberektől (a mi bolondunk, ti nem bánthatjátok), de nem állították példaképül az emberek elé, és nem fenyegették kiközösítéssel azt, aki az ilyet a falu bolondjának nevezte... kell az mindenhova...

Lajosforras 2012.03.27. 17:43:40

Hogy eltévelyedett,azt megértem,ha elfogadni nem is tudom. De szerintem az ilyen az feltűnési viszketegségben szenvedő elmebeteg,aki le kellett volna rugdosni a Taigetoszról.

Kelletteznekem? 2012.03.27. 17:56:39

@Lajosforras: Félreértés ne essék, én nemg érzem jogosnak senkivel szemben se a taigetoszról való lerugdosást, aki nem ártott a másiknak, sőt azzal szemben sem. nekem az nem tetszik, hogy nem lehet nevén nevezni a dolgokat, ami megmérgezi a gondolkodásunkat, és egy hazug, pszeudo-világhoz vezet, ahol semmi sem igazi, csak a pc beszéd.
A jót hívjuk jónak, a rosszat rossznak, a rossz tanuló az igenis rossz tanuló (ezért nem szabad gúnyolni, de ő nem jó tanuló), az okos okos, a buta nem okos, a furcsa nem nyilvánvalü, az eltévelyedett abnormális meg nem követkendő példa, akit a tvben főműsoridőben, gyermekek szeme láttára kell nyomni. Én ezt gondolom.
Én nem vágnám le a tolvaj kezét, de nehogy én legyek a hibás, ha tolvajnak nevezem, és helytelenítem amit tett, vagy mentegessük, hogy hát csak ezért meg azért volt muszáj lopni. Nekem ez nem tetszik. Nevezzük nevén a dolgokat, ez még nem jelent gyűgyöletet, de abból se lesz szeretet, ha dícsőíteni kell azokat a dolgokat, amit igazából mindenki utál, visszajelzés helyett, ebből nem szeretet és elfogadás lesz, hanem kétszínűség.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.03.27. 18:00:16

@Kelletteznekem?: Mindenkinek szíve joga, hogy attól undorodjon, amitől éppen ingerenciát kap. :) Ez ugyanúgy a szabadság része, mint a versenyzőnek, hogy nőt alakítson. Puzsér azonban nem azért döntött úgy, ahogyan, mert undorodik egy női ruhába bújt férfitól, hanem azért, mert minősíthetetlen volt a produkció, s ez így van jól. A korábbi hozzászólásomnak ez volt az értelme és nem más.

DurvaPisti 2012.03.27. 18:22:09

Pedig micsoda szuperprodukció volt! :)

is 2012.03.27. 18:25:39

most komoly, hogy az RTL azt csinálja, hogy minden adásba betesz ilyen "botrány" fellépőt? 5 éve az ilyet még az adatlap beadása után szelektálták ki, ma meg még nyilván fellépti díjat is fizetnek, meg még az RTL hajtja fel (pontosan adásonként egyet, ugye...). lassanként összeáll a kép, hogy miért Puzsér van a zsűriasztal másik oldalán. passzol ezekhez a fellépőkhöz.

Gáborom 2012.03.27. 18:28:47

Jó a poszt, egyetértek.
Nincs is mit hozzátennem.

elizon pucsnik 2012.03.27. 18:29:12

visszasírjuk még keyboard kapitányt..

96clarity 2012.03.27. 18:32:27

@Kelletteznekem?: egyetértek. Ha valaki normális, konzervatív értékekkel rendelkezik, akkor lenézzük, lesajnáljuk, viszont egy ilyen elferdült, beteg nő-férfit meg Antikrisztus aki nem tolerál százszázalékosan. Melegek dettó

takács bálint (törölt) 2012.03.27. 18:33:00

puzsér te jól tolod. csak hogy kerültél oda?

a_tom 2012.03.27. 18:33:08

Kivételesen nem értek egyet Robival. Létező műfajnak gondolom amit próbált előadni, olyan mint a pantomim, vagy mikor a busman vadász utánozza az antilop mozgását. Persze férfiként női mozgást imitálni nem nagy kunszt, főleg ha ezenkívül semmi plusz mondanivalót vagy egyénit nem visz bele, nem fejez ki semmit és még az éneket is tátogja.
Annyiban azért kiegyezhetünk hogy úgy viszont tényleg nem volt produkció mintha valaki éneklés címen felolvasná a dalszöveget.

Még annyit hogy nagyon sokan nem ingyen várnak el oktatást, nyugdíjat, hanem a kurvasok befizetett adójuk után szeretnének valamit viszont is látni.

GONOSZ 2012.03.27. 18:54:03

Minden Tóth Károly nevű hölgynek látszó személy és csoportosulásuk tagjai távol állnak tőlem. Ennek ellenére pont tegnap beszélgettem egy barátommal, (munkatársam) aki korábban az Alibi nevű helyen dogozott és sok hasonszőröst ismer.
Abban megállapodtunk, hogy a Kari is olyan lehet, mint Fellini árvái. Az elmúlt 3-4 évben megszűntek, de legalábbis erősen korlátozódtak a fellépési lehetőségeik, talán ezért próbálkozik ez a gyengére sikeredett csajpótló is mindenhol.
Inkább sajnálatraméltó, még akkor is, ha nagy a pofája.
Ugyanakkor ahhoz van elég nagy arca, hogy az igazságot el kell bírnia. Gyenge, produkciónak nem nevezhető rémisztő dolgot adott elő és végre van valaki aki ezzel szembesíteni tudta.
A Puzsér "módszert" az élet számos területén vezetném be!

bknn 2012.03.27. 19:14:38

Nem a "nem"-mel volt a művésznő/úrnak baja, hanem a tálalással. A másik két nemmel szavazó zsűritag érdekes módon nem kapott a fejére.

Styxx 2012.03.27. 19:56:05

@nemDoktor a_tom:
Stimm, lehet, hogy a Puzsér párizsban kiválóan éneklő travikat halgatott, de ez a műfaj jellemzően a tátogásról szól. Más kérdés, hogy ettől még simán ki lehet vágni egy ún. tehetségkutatóról, ebben viszont igaza van P-nek.

Rajna31 2012.03.27. 20:16:54

Tóth Ricsit, a kiváló pókerest letranszizni erős, a fellép neve inkább Szűcs. Csak, hogy tényleg korrektek legyünk.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.03.27. 20:19:34

@nemDoktor a_tom: "... férfiként női mozgást imitálni nem nagy kunszt ..." A női medence egyenes testtartás esetén kb. 3° - 5°-al előbbre dől, mint a férfiaké, s a combcsontjuk sem közel függőlegesen áll, mint a férfiaké, hanem befelé dől. Ezek nem nagy különbségek, de éppen elegendők arra, hogy egy férfi ne legyen képes a nők mozgását utánozni. Imitálni azt lehet, de avatott szemet nem lehet becsapni, s az ilyesmi nem produkció, hanem bohóckodás. Ilyen értelemben tényleg nem nagy kunszt. :)

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.03.27. 20:31:23

@Rajna31: Akkor mi ez a nőimitátor, ha nem transzvesztita? Transzszexuális, homoszexuális, vagy másféle? A póker szerencsejáték, a művészethez tehetség kell, s utóbbiból neki nem sok jutott.

Rajna31 2012.03.27. 20:36:16

@Dörmögő_Dömötör: Persze, hogy az, csak nem Tóth Richárdnak hívják, mint Puzsér írja, hanem Szűcsnek. Tóth Ricsi egy magyar pókerceleb, de biztos hívnak még így jó pár nemtranszit.

hamisnero 2012.03.27. 20:36:16

kedves Róbert. egy zsűrielnök százszámra hoz döntéseket, és ezek általában hagyják őt nyugodtan aludni. téged nem, hiszen nem lehet véletlen, hogy pont ebben a témában blogolsz. a döntés helyes, mert a produkció meg szar volt. ugyanakkor ezer szar, vagy szarabb produkció ment le, amire simán nemet mondtál, erre meg még nemet sem akartál. én úgy gondolom, hogy ez nem homofóbia, hanem a szereposztás szerint te vagy a rettegett irgalmatlan kritikus - ezért kapod a gázsit. de teátrális megnyilvánulásoddal - miszerint ez a nőimitátor hisztérikus, és erre még csak nemet sem mondasz (ti.: annyira alpári) - túljátszottad a szereped. úgyhogy aznap két hisztérikus ember volt ott, egy a színpadon, egy a zsűriben. tékitízi. a gázsi akkor is meg lesz, ha nem akarod a szerepedet túljátszani, annyira, amennyire a travi is túljátszotta. és akkor mosakodó blogokat sem kell írnod.

fehéregér 2012.03.27. 21:11:53

ja, ön valószínűleg nem homofób (remélem, mert az nagyon gáz, sokkal inkább az, mint férfi létre női ruhába bújni) de jelen esetben Hajós Andrásnak volt igaza, amikor igyekezett kirángatni a hisztiből ( mi ez ittttt??? ez nem produuukciióóó) hogy de, produkció, nem az ének a produktum, hanem annak teátrális előadása. Az egy dolog, hogy tetszett vagy sem, de produkció volt, és ön tisztelt zsűritag, ennek NEM felismerésével sértette vérig az előadót, aki feltehetőleg megbántottságában jött elő a homofóbiával, amiért nekiugrani, akár itt ilyen kis jegyzetecskékben szintén nem túl elegáns, figyelemmel az erőviszonyokra. Ebben a "szuper-toleráns" kis országban nyilván érte már jónéhány homofób abúzus a fellépőt, ezért speciel az ő (túl)érzékenysége számomra lényegesen átélhetőbb, mint a magáé, uram.

Bélabáttya (törölt) 2012.03.27. 21:17:10

Attól, hogy esetleg homofób a zsűritag, még tátoghatott pocsékul a fellépő.
Az akármilyen beállítottsága meg had legyen a magánügye, ha másnak lehet ilyesmije, szétkürtölve a nagyvilágba.

tundrazuzmo (törölt) 2012.03.27. 21:28:54

Üssed Róbert, üssed!

Nem azért, mert buzisat játszik, hanem azért, mert az énekprodukciója nulla.

asz0089 2012.03.27. 21:30:50

Két alapvetően frusztrált emberről van szó. Richárd és Robi is, amit én bőven megértek a közállapotainkban. A végeredmény pedig nem más, hogy megint gyűlölködés van, ez nem jó.
A produkció olyan volt, amilyen, én alapvetően Hajós véleményét osztottam. Robi pedig nyilván nem azért küldte el, mert homofób (legalábbis én bízom és hiszek ebben), hanem mert nem tetszett neki a produkció. És azt hiszem nem kellene felülnie ilyesmire. Valószínűleg mindenki mond negatív dolgokat a másikra, első dühében vagy úgy érzi, hogy amit csinált, azt jól csinálta és nem ezt érdemelte. Legalábbis minden tudását beletette és szeretett volna továbbjutni.
Peace!

Ленина · http://szanalmas.hu 2012.03.27. 21:33:44

Igen a homoszexualitás az egy betegség, ráadásul súlyos betegség, mivel a fejlődést jelentősen visszafogja, akár keresztényi akár darvini szemmel nézem. Egy homokos beteg produkciójának igazán csak egy szintén beteg homokos tud örülni, egy-egy ilyen produkciónál az önfeledten sikoltozó és összeeső buzik jelzik, hogy ennek van adója és vevője. De könyörgöm ne tolják ezt a szart a szánkba ha lehet. Főleg ne egy olyan műsornál amit gyerekek is néznek. Ha meg ezért lehomofóboznak akkor ez van, de Róbert ez most öt pont a javadra. :)

bungics (törölt) 2012.03.27. 21:43:50

Hát pont ezért nem szeretem én sem az ilyen "produkciókat": nőimitátor? Mi van? Mutasson valaki egy NŐ-t, aki így viselkedik.
Puzsér Robi, csak így tovább, iszom minden szavad. :)

bungics (törölt) 2012.03.27. 21:48:20

@Ленина: Azt tudtad, hogy ha valakinek van egy kis gödröcske az állán, az genetikailag kódolt dolog, valamelyik felmenőjétől örökölte az illető. Szerinted akkor ő beteg?
Ha érted mire gondolok...

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.03.27. 21:59:01

@Ленина: Lehet egy kérdés? Mit jelent az "a" végződéssel megtoldott Ленин név? Most pedig egy válasz: Nem igazán érthető, amit írsz. Milyen fejlődést fog vissza jelentősen a homoszexualitás? Darwin - w-vel írjuk a nevét - teológiai tanulmányokat is folytatott és keresztény ember volt.
Az orvostudomány mai állása szerint a homoszexualitás nem betegség. Az öröklődés olyan folyamat, ami a DNS replikációjával jár, s a természetes változatosságot éppen az a mechanizmus biztosítja, hogy ez a replikáció nem tökéletes, mert másolási hibákkal jár. A Természet azonban igazságos - ha beszélhetünk ilyen módon róla -, mert ez a hiba kizárólag anyai ágon terjed, s a homoszexuális családjában a heteroszexuális egyedek szaporodási rátája magasabb az átlagnál, azaz a faj túlélését nem rontja az ilyen génhibás egyed. Mielőtt írsz egy ilyen súlyos témáról Kedves Vlagyimir Iljics, előtte tájékozódj!

penelope garcia 2012.03.27. 22:09:32

Igazad van.
Viszont ettől még simán lehetsz homofób.

démoni tyúklábminta 2012.03.28. 00:02:13

@hamisnero:
írod: "ugyanakkor ezer szar, vagy szarabb produkció ment le, amire simán nemet mondtál, erre meg még nemet sem akartál. " meg "de teátrális megnyilvánulásoddal - miszerint ez a nőimitátor hisztérikus, és erre még csak nemet sem mondasz (ti.: annyira alpári) - túljátszottad a szereped."

Szerintem nem sikerült értelmezni a hallottakat/leírtakat.
NEM a hiszti miatt "még csak nem se", hanem amiatt, hogy NEM produkció.
Vagy produkciónak minősíthető a sminkelés és az öltözködés?
Ezzel az erővel a bél perisztaltikus mozgása, vagy a nyálelválasztás is az.
Hogyan lehet minősíteni, pontozni a puszta létezést?

Hogyan lehet bármit is mondani az öncélú, nárcisztikus magamutogatásra, amihez semmi de semmi hozzáadott érték nem köthető?

démoni tyúklábminta 2012.03.28. 00:19:56

@fehéregér:
Ott nem stimmel a dolog, hogy Richárd ugye úgy döntött, hogy megméretteti magát. Könnyűnek találtatott. Ez ezzel a kockázattal jár.

Puzsérnak is többet kell elviselnie, mert ez a tv-s szerepléssel jár.

Csakhogy lehomofóbozni valakit azon az alapon, hogy az a valaki a dolgát végezvén ítéletet mondott az előadő(nem)művészi képességeiről (NEM a személyéről, és legkevésbé sem a nemi orientációjáról), a legdiplomatikusabban fogalmazva is minimum véleményes.
Azzal tudnám összehasonlítani, hogy mondjuk egy történetesen néger (jaj, már ezt sem szabad, akkor legyen mondjuk afroeurokaukázusi) diáknak karót adnak matekból, mire lerasszistázza a tanárát.

A kettőt összekötni sérült vagy ostoba lélekre vall, terjeszteni meg nettó rágalmazás.

A sérültséggel irány a pszichoterápia, az ostobasággal nincs mit tenni (a teremtés ugyebár nem demokratikus).

Amúgy a píszí hozzáállás éppen olyan ostoba, torzult lelkiállapotokat eredményez, mint a sovinizmus. Mindkettőt olyanok gyakorolják és áldoznak neki, akik képtelenek a saját gondolati sémájukat meghaladva önálló véleményt alkotni.

ikri 2012.03.28. 05:47:37

Jó a szerkója! Legalább a ruha tovább juthatott volna. :D

SarahConnor 2012.03.28. 06:30:28

@ikri: Huhh, szerintem kifejezetten beválasztott azzal is :) Akkor mondjuk legyen a paróka! :)

ikri 2012.03.28. 09:07:22

@Fenimore: így van! Csak pozitívan! :)

fehso2 2012.03.28. 10:14:09

@bungics: Azt tudod, hogy nincs azonosítva ilyen gén? Továbbá, hogy egyéb vizsgálatok (ikervizsgálatok) már bizonyították, hogy a nem a genetika (hanem egyéb, az embereket érintő körülmények) az elsődleges oka az ilyen viselkedésnek? Azaz van hajlam, de nem veleszületett állapot ez, hanem felvett viselkedésforma.

pomum 2012.03.28. 14:08:23

Ami tény: én meleg vagyok.
Ami a véleményemet illeti: borzasztóan zavar, hogy ilyen emberek, mint ez a Richárd kiállnak ország-világ elé, és lejáratnak minket. Ma, Magyarországon, aki melegekről beszél, az leggyakrabban a felvonulgató, tv-ben magát riszáló, affektáló emberekre gondol.
Csakhogy aki meleg, az nem feltétlenül ilyen. Az érintettség miatt talán nekem szabad őket máshogy neveznem: buzinak.
Egy jó érzésű meleg (pl. magamat annak tartom) eljár dolgozni, fizeti az adóját, támogatja a családját, bevásárol az idős szomszédnéninek, megbecsült tagja a munkahelyi közösségnek (akik közül nem mindenki tudja, hogy meleg az illető, hiszen nem viselkedik úgy, és nem hirdeti magáról), hetente kétszer önkéntes munkát végez. Továbbá 8 éve monogám párkapcsolatban él, haza adja a fizetését, nem veri meg a párját, nem csinál 1-2 gyereket, hogy aztán lelépjen, és ott hagyja az asszonyt a gyerekekkel. . .
Ebből is látszik, hogy egy meleg is normális ember. Az ilyen meleggel nem hiszem, hogy bárkinek bármi baja lehetne.
A hozzánk hasonlók nem szeretik a magamutogatókat, mert sajnos velük azonosítanak minket. Ha meg aztán ki teszi magát a kirakatba, és megsértődik, ha véleményt mondanak róla, és mindezt tetézi a melegség hirdetésével, akkor meg különösen azt kívánom neki, hogy menjen a jó francba!
Nem azt mondom, hogy húzzuk meg magunkat, mert mi kevesebbet érünk, vagy mert zavarjuk a "normális" embereket, de azt igenis elvárom (egy heterotól is), hogy minőségi produkcióval, egészséges önkritikával álljon a színpadra. Aztán ha nem jön össze a dolog, akkor nézzen magába, és vonja le a következtetéseket.

ikri 2012.03.28. 14:16:51

@nemDoktor a_tom: nem az a fő baj, hogy ő nem a saját hangján énekelt, hanem az , hogy többi induló igen... tehetség kutatás Magyarországon? Hagyjuk már! Az ilyen és hasonló versenyek győztesei legfeljebb nálunk sztárok, egy kicsit is középszerű nemzetközi megmérettetés során semmivel sem tudnak kiemelkedni a szánalomszar kategóriából, pont ahová valók. Ez a gyerek legalább egy kis színt vitt (vagy vitt volna) ebbe a futószalagon ömlrsztrtt szarba...

ikri 2012.03.28. 14:20:59

@pomum: ezt a rudas-fürdőző buziknak és népligeti hímringyóknak is elmondanád? Ők ugyan nem állnak ki a színpadra, de valahogy inkább fordul fel tőlük a gyomrom, mint egy nőimitátortól.

Kelletteznekem? 2012.03.28. 15:08:31

@fehéregér: Hát nem, tátogni egy zenére az nem produkció, és kész. Puzsér szerint nem, és szerintem sem. Aki szerint az, az szerintem nagyon el van tévedve. Ezért tart itt ez az ország :))
de most komolyan, nem mondjuk már egy nagy semmire hogy ez valami. Nem lehet elmenni szó nélkül amellett hogy produkció nélküli senkikkel van tele a tv, a közélet, és hogy ez milyen példát mutat a gyerekeinek, és általában az állampolgároknak: nem kell tanulni, dolgozni, tehetésgnek lenni, elég npi ruhába öltözni, affektálni, cicit/péniszt villantani, élőben dugni, és híres meg sikeres meg gazdag leszel. Puzsér a társadalomnak tett egy óriási szívességet hogy nem volt hajlandó ezt a színjátékot eljátszani, és nem volt hajlandó hallgatólagosan elismerni hogy ez egy (rossz ) produkció, mert nem az, hanem visszaélés a helyzettel. Én neki adok emiatt igazat.

ikri 2012.03.28. 15:22:23

@fehéregér: igen, jól látod. Ez is egyfajta produkció volt, s műfajilag nem is a legegyszerűbb. (az itt fikázók vajh' mit tudnának felmutatni?)

a_tom 2012.03.28. 15:45:23

Úgy látom abból lett kis vita, hogy nem ugyanazt érti mindenki a produkció fogalma alatt. Tágabb értelemben minden produkció, akár a távolbanézés is, de itt színpadi produkciót kellett volna bemutatni. Ez nem az, csak utánzás, annak is kevés, de viszont rossz.
Akik szerint ez elmegy mint előadás, fizetnének érte hogy megnézzék, vagy akár csak odakapcsolnának a TV-n ha tudják hogy az előadás egy énekes táncos produkció zenéjének, énekének felvételről lejátszása, kizárólag mozgásának utánzása?

ikri 2012.03.28. 15:58:25

@nemDoktor a_tom: már meg ne haragudj a kontráért , de ebből a mezőnyből ki ér egy kalap bódi szilvánál többet? Ha már itt tartunk.

kovacsovics 2012.03.28. 18:08:26

Császtok!

Mi hetero pár vagyunk 2 gyerekünk van,és nekünk nagyon tetszett amit csinált az előadó,
igaz hogy most láttunk ilyet először, de szerintem nagyon jó volt,
de akikkel beszéltünk erről ugyan azon a véleményen vannak mint mi. Szokatlan,
Furcsa, Más a megszokottól. Az is igaz, amit a Puzsér úr mondott,
de attól hogy valaki nem megszokott,szokványos dolgot csinál,
az nem azt jelenti szerintünk, hogy az nem produkció. Hiszen ő fiú, és mégis tudott "nő "lenni.
Feleségem a netem megnézte még egy párszor a videót és azt mondta,
hogy olyan volt az előadás, mint amikor az eljegyzés előtt szakítani akartam vele. És egy nő tényleg tud ilyen hisztis lenni:-)
Szerintünk jó volt!
Azóta megnéztük a filmet is és furi volt az, hogy Jennifer Hudson is hasonló mozdulatokkal, arcjátékkal játszik erre a számra.
Nézzétek meg:

www.youtube.com/watch?v=Ft6A14yDerg

És azt hogy ő őszintén kiállt és felvállalja hogy ő ilyen, azt nagyon nagy megtiszteltetés számunkra.
Bárcsak a társadalom nagy része példát venne erről!!!!!!

Csak Így tovább Letia!

casio 2012.03.28. 20:11:41

Rihárdtól majdnem kifordult a belem. És amit csinált az igenis teljesítmény mert nekem amúgy igen jó a gyomrom.

mercenaryntx · http://yithian.freeblog.hu 2012.03.29. 10:01:25

Szerintem ez ugyanolyan produkció volt, mint a vásári bohócé, megvan a maga helye a maga felvevő közönségével. Richárd hülye volt, mikor azt hitte, hogy ez a TV-ben is el fog menni. (Ahogy a pár másodpercre bevillanó shuffle-ös hülyegyerek is "Puzsér kiborul" compilationben.)

Nekem az a tapasztalatom, hogy az ilyen tévés szereplésekkel csak azok próbálkoznak meg, akik a saját közegükben képtelenek érvényesülni. Így nem csoda, hogy rosszul esett az elutasítás Richárdnak.

Miss Mansfield 2012.03.30. 19:24:19

Inkább összeköltözöm Lethiával és három kolléganőjével, mint hogy két percig Plazmát vagy SP-t hallgassak, mert számomra meg ők nem jelentenek produkciót.
:)

lobster thermidor 2012.04.01. 10:46:20

Eddigi posztjaiban leginkább csak opponáltam a véleményét, de ez esetben teljesen igaza volt Puzsérnak.
Ugyanis ez nem teljesítmény!
Már a nyolcvanas évek közepén, az olasz, vagy spanyol tengerpartra telepített Neckermann Reisen üdülőklubokban alkalmazott másodállású hetero animátorok, ennél sokkal jobb travi produkciókat adtak elő az esti klubtánc előtt.

kicsilány84 2012.04.01. 13:31:27

Teljes mértékben igazat adok a Robinak! Nekem erről az jutott eszembe mikor anno az általános iskolámban a "TÁTIKA" nevű műsor volt. Szólt a zene a fellépők mozogtak meg tátogtak rá. (Mondjuk a fiúk nem öltöztek be nőnek, de ez most mellékes.) Ennyi erővel bárki felléphetne ilyen "produkcióval". Megtanul playbackelni és kész. Ha férfi, akkor beöltözik nőnek, ha nő, beöltözik férfinek. Szvsz.: Az meg különösen gusztustalan, hogy "homofóbiára" hivatkozik, és ezt még terjeszti is! Azonkívül: Mégis mit gondolt? Ha esetleg továbbjutott volna, akkor legközelebb mit ad majd elő? Ugyanilyen műsort, csak más ruhával, sminkkel, koreográfiával, dallal.

dr. pretender 2012.04.03. 10:39:05

Robi, féltettelek a Csillag születiktől, de király vagy, jól tolod!

a_fater 2012.04.05. 11:02:26

Pontosan az elmúlt évek kereskedelmi televíziózása erősítette azt a képet, hogy ennyi is elég egy produkció eladásához – nem tudom, hogy ez az egyetlen "NEM" majd változtat-e ezen, de gáz, hogy ezt egyáltalán el kell magyarázni.

És igen, sokan joggal érzik úgy, hogy akinek a nemi identitása az átlagostól extrém mértékben eltérő, az könnyebben jut előre a mai Európában. Valamiért eljutottunk ide, hogy sokan így gondolják.

Avatar 2012.04.05. 11:53:30

Szerintem alapvetően téves a problémakezelésetek. Lethia Paris azért szerepelt, hogy nyilvánosságot kapjon, növelje ismertségét, bekerüljön a hírekbe, foglalkozzanak vele, hiszen ha nem ismerik nem fogják meghívni fellépni a "produkciójával" még olyan helyre se, ahol az ilyesmit szeretik.
Ő eljátszotta a színpadon a maga szerepét, Robi meg zsűriskedett egy kicsit. Mivel tovább nem jutott, ezért valahogy megpróbálja fenntartani a média érdeklődését, jobb híján rinyálással. Ha továbbra is foglalkoztok vele, akkor csak az ő érdekeit szolgáljátok ezzel.

Nikkel blog · http://nikkel.blog.hu/ 2012.04.11. 23:53:14

Ez a poszt reklám szagú. Kit érdekel ez a "fellépő"? Bent volt 2 percig, sok volt, vége lett, lelépett, ennyi. Sok ilyen akadt.

Attila64 · www.sagaontour.ca 2012.04.26. 15:14:36

Puzsér úr nagyon ne panaszkodjon! Lesz ő még náci is, ha kiSSebségeket mer bírálni!

Mr. Alkohol 2012.05.12. 23:13:23

"Nálunk még a transzvesztiták is mélységesen kádáriak. Alanyi jogon várnak el mindent, akárcsak az egész magyar társadalom. Ingyen oktatást, tizenharmadik havi nyugdíjat, Csillag Születik nagydöntőt."

Ha te tudnád, hogy pl. az EU mintaállamában, Németországban mi minden jár alanyi jogon a kádárizmust csak közvetetten ismerő "pógároknak"!

Ott tudod, mit jelent a megszorítás? Hogy a tizenkét alkalmas, például Mo. termálfürdőibe szóló utalvány helyett csak hat alkalmasat kaphat a német nyugdíjas. Továbbra is ingyen, alanyi jogon. A magyar nyugdíjas mikor kap utalványt az Oktoberfestre, hogy egy jót sörözhessen? (Bár ha kapna is, nem sokra menne vele, mert 1. alanyi jogon leamortizálta magát a munkában, és 20 évvel öregebbnek látszik, mint egy ugyanolyan korú német nyugger 2. jövedelméből nem telik a kiutazás költségeire.)

Szóval miről is beszélünk?!

***

A cikk fő mondanivalójával egyetértek. Csak akkor ne csak egyedül ezen a "szerencsétlen" travin csattanjon az ostor, hanem mindenkin - és egyformán - aki "hátrányos" helyzetével jobban felhívja magára a figyelmet, mint a tényleges produkciójával.
süti beállítások módosítása